Echt luisteren naar je klanten loont, altijd!

Désirée Kluiters Accountmanager, CYS Klantfeedback

Verbeter klantbeleving: Open antwoorden en emoties in beeld!

Vaak wordt de kracht van open vragen nog teveel onderschat. Open antwoorden zijn meestal moeilijk te categoriseren. Cijfers daarentegen zijn makkelijk te rapporteren. Dat vinden wij een gemiste kans! Want met open antwoorden kun je juist de klantbeleving meten door emoties en ervaringen van je klanten in beeld te brengen en weg te gaan van je onderbuikgevoel. Of deze juist bevestigen. Een verhaal zegt zoveel meer dan een cijfer. Klanten kunnen hun verhaal kwijt en vertellen wat ze echt belangrijk vinden in plaats van wat een onderzoeker aan vragen voorschrijft.

monitor-icon-3.jpg

Klantbeleving verbeteren? 

En dat is dé kracht van CFM-CX Solutions: Open antwoorden eenvoudig èn dagelijks categoriseren en deze verhalen overzichtelijk, inzichtelijk en direct operationeel inzetbaar maken door deze te koppelen aan je interne klant- en medewerkersdata. En zo breng je het verbeteren van klantbeleving in de praktijk in één overzichtelijk Customer Experience Management software platform.

Je krijgt hierdoor tastbare feedback waarmee medewerkers op de vloer meteen aan de slag kunnen en gemotiveerd worden en blijven. En geef je klachten meteen door aan klantenservice. Zo krijgen zij de kans om van een ontevreden klant een tevreden klant te maken en de klantbeleving direct te verbeteren. Zeer positieve klantfeedback kun je gebruiken als referenties voor op je website of bijvoorbeeld review sites. Zo verbeter je ook nog eens je online imago. Maak van elke open antwoord een kracht!

Meer informatie?
Of wil je meer informatie over het CX-platform CFM-CX Solutions? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier onderaan deze pagina. 


Download ook één van onze e-books
Wil je meer weten over wat het meten van klantbeleving voor jouw organisatie kan betekenen? Download dan hier onze whitepaper of één van onze e-books. 

DOWNLOADS

Voordelen van deze CFM oplossing

Klantbeleving verbeteren

  • Klanten kunnen hun eigen verhaal kwijt
  • Gebruik positieve antwoorden op open vragen als klantreferenties voor op je website of review sites
  • Zet klachten van klanten om in loyaliteit

Open antwoorden als kracht

  • Emoties en ervaringen worden tastbaar
  • Overzichtelijk categoriseren van open antwoorden
  • Gebruik positieve antwoorden op open vragen als klantreferenties voor op je website of review site

Verhoog de klantgerichtheid

  • Motiveer je medewerkers met complimenten
  • Onderneem als organisatie direct actie op basis van de open antwoorden

Ook interessant

Waar kunnen wij je mee helpen?