Maak loyaliteit en enthousiasme tastbaar door écht te luisteren naar je klant.

Bjorn van Raaij, Accountmanager CYS Klantfeedback

Verbeter je online imago: Krijg grip op reviewsites en social media platforms

Commerciële organisaties hebben vaak vele review websites en social media platforms te managen. En de verschillende soorten reviews, variërend van positief naar negatief, zijn vaak verspreid over die platforms waardoor je organisatie er nergens bovenuit springt.

Wat als je deze platforms nu in één overzichtelijke omgeving zou kunnen aansturen? Dat scheelt een hoop tijd en kosten. Daarnaast heb je veel meer controle over welke en hoeveel reviews je op iedere review website wilt laten verschijnen. En je hoeft je klant ook maar één keer om feedback te vragen.

monitor-icon-8.jpg

CFM-CX Solutions heeft de tools om je organisatie hierin geautomatiseerd te ondersteunen. Stuur je klanten via CFM-CX Solutions naar review websites waar jij de beste resultaten en klanten uithaalt. Zo creëer je online een nog beter beeld van je bedrijf. Altijd gebaseerd op oprechte reviews van je klanten.

CFM-CX Solutions categoriseert alle reviews zodat je er meteen vervolgacties aan kunt verbinden (bijvoorbeeld via marketing automation):

  • Stuur klachten door naar incident managers/ klantenservice voor opvolging.
  • Vraag klanten met redelijk positieve scores om een ‘like op Facebook’ of te ‘delen via Twitter’.
  • Vraag de echte promoters/fans en vaak loyale klanten om een review op een platform te plaatsen naar je eigen keuze.

Dit is één van de vele manieren waarop we met CFM-CX Solutions je reviews en klantfeedback kunnen categoriseren, analyseren, vervolgacties aan kunnen verbinden en je online imago van je merk of webshop kunnen verbeteren.

Integratie CFM-CX Solutions met Opiness.nl 
CYS Klantfeedback is trots op de samenwerking met Opiness.nl, één van de grootste onafhankelijke review platforms in Nederland. Door de naadloze integratie is het mogelijk om alle feedback die door CFM-CX Solutions wordt verzameld, automatisch door te zetten naar Opiness.nl. Zo zal je bedrijf eerder worden gevonden door consumenten en, door de vele reviews op dit platform, ook als betrouwbaar worden gezien. Indien gewenst, kun je ook een Opiness widget op je website plaatsen, waarmee je op transparante wijze duidelijk maakr hoe andere consumenten je bedrijf beoordelen en waarom. Met bijna 3,5 miljoen meningen over meer dan 180.000 bedrijven, is Opiness.nl een door consumenten veel gebruikte ondersteuning bij het maken van aankoopbeslissingen. 

Meer informatie?
Of wil je meer informatie over het CX-platform CFM-CX Solutions? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier onderaan deze pagina. 


Download ook één van onze e-books
Wil je meer weten over hoe je Customer Experience Management daadwerkelijk in de praktijk kunt brengen? Download dan hier onze whitepaper of één van onze e-books. 

DOWNLOADS

Voordelen van deze CFM oplossing

Scoor online hoge ogen

  • Positieve klantreviews worden geleid naar review sites die belangrijk zijn voor het merk
  • Stuur alle review sites aan vanuit één systeem
  • Meer controle over reviews

Gemak voor de klant

  • 1 keer om klantfeedback vragen
  • Klachten van klanten worden direct afgehandeld

Samen aan de slag

  • Advies over indeling van soorten klachten
  • Advies over hoe je klantfeedback (automatisch) kunt opvolgen binnen je organisatie

Ook interessant

Waar kunnen wij je mee helpen?