Ik daag je uit. Haal het maximale uit je data.

Taco van der Pompe, CEO CYS

Stuur je organisatie dagelijks klantgericht aan

Mocht een klant niet tevreden zijn over je medewerkers, service, dienst of product dan wil je daar meteen op inspelen. Op ieder moment binnen de customer journey, van voor tot na aankoop. Je wilt niet wachten tot de resultaten van het jaarlijkse klantonderzoek. Bovendien bieden die meestal alleen maar algemene informatie waarmee je op afdelingsniveau misschien de interne processen en klantprocessen kunt verbeteren.

CFM-CX Solutions koppelt je interne CRM-en medewerkersdata aan je dagelijkse klantfeedback op basis van vooraf bepaalde KPI’s zoals NPS, CES of CSAT of een combinatie daarvan. Hierdoor krijg je veel meer en de juiste inzichten in de behoefte van je klanten.

monitor-icon-5.jpg

Dát is precies de kracht van CFM-CX Solutions: Vergaren van dagelijks klantfeedback die dagelijks gekoppeld wordt aan je interne klant- en medewerkersdata, direct vertaald naar opvolgacties per afdeling of zelfs tot op individueel medewerkersniveau. Klantfeedback waarmee je dus direct aan de slag kunt binnen je organisatie en op basis waarvan je zelfs een eerlijk bonussysteem kunt ontwikkelen.

Stel je voor dat één van je medewerkers een compliment krijgt van een klant die hij dezelfde dag nog geholpen heeft. Dat kan alleen maar motiverend werken! Dit noemen wij 'storytelling': CFM categoriseert letterlijk open vragen zodat je een goed beeld krijgt van de emoties en verhalen achter de cijfers. Daarnaast zet CFM-CX Solutions automatisch de prioriteiten voor je op een rij zodat je meteen ziet aan welke knoppen er dagelijks gedraaid moeten worden.

We begeleiden ook bedrijven door advies op maat te bieden op basis van de gegenereerde resultaten. En op basis van KPI’s waar medewerkers zelf invloed op hebben. KPI's die je ook kunt inzetten voor een eerlijk bonussysteem. Zo krijg je grip op de dagelijkse operatie en breng je Customer Experience Management ècht in de praktijk!

Meer informatie?
Of wil je meer informatie over het CX-platform CFM-CX Solutions? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier onderaan deze pagina. 


Download ook één van onze e-books
Wil je meer weten over hoe je Customer Experience Management daadwerkelijk in de praktijk kunt brengen? Download dan hier onze whitepaper of één van onze e-books. 

DOWNLOADS

Voordelen van CFM

Een doordacht scoresysteem

  • Gebaseerd op één of meerdere KPI's
  • Realistische verwachtingen voor medewerkers
  • KPI's voor de hele organisatie en op individueel of functioneel niveau

Bonussen als motivatie

  • Medewerkers beoordelen op hun dagelijkse werkzaamheden
  • Bonussen gebaseerd op factoren waar ze wel invloed op hebben
  • Medewerkers krijgen inzicht in wat hun klanten echt vinden
  • Direct aan de slag met klantfeedback

Samen aan de slag

  • Advies over wat meetbaar is of niet
  • Workshops voor vaststellen van KPI’s

Ook interessant

Waar kunnen wij je mee helpen?