Echt luisteren naar je klanten loont, altijd!

Désirée Kluiters Accountmanager, CYS Klantfeedback

Onderzoeksvragen en vragenlijsten die wél goed werken!

Klanten gaan voor gemak, dat is tegenwoordig een gegeven. Aan de ene kant willen ze netjes bediend worden en aan de andere kant willen ze niet lastig gevallen worden met ellenlange en te algemene klantonderzoeken.

Met CFM-CX Solutions kun je juist klanten vragen naar waar ze echt op dat moment mee bezig zijn in hun customer journey. Dit is mogelijk omdat we interne klant- en medewerkersdata koppelen aan de klantfeedback. Hierdoor is het bijvoorbeeld meteen inzichtelijk wie de klant geholpen heeft op welk moment. De klant voelt zich hierdoor persoonlijk aangesproken en krijgt de juiste aandacht. De klant zal daardoor veel meer geneigd zijn om vragen te beantwoorden. Zeker als het maar 4 vragen zijn!

oplossing-presenteer-gedifferentieerde-resultaten-aan-je-organisatie.jpg

Want dat is het grote voordeel van CFM-CX Solutions, via de root cause analyse stellen we maar 4 korte vragen waarvan de antwoorden uitgesplitst kunnen worden naar wel 64 categorieën. Dat levert dus een schat aan informatie en analyses op. Zelfs de open antwoorden kunnen we filteren tot op medewerkersniveau, zo zien de medewerkers direct het echte verhaal achter de cijfers.

CFM-CX Solutions heeft verder het proces van vragenlijsten, tot reviews en social media helemaal geïntegreerd, zelfs tot op individueel klant- en medewerkersniveau. De korte vragenlijsten zien er in de huisstijl van je merk netjes verzorgd uit. Zo voelt de klant zich meteen op zijn gemak om de vragen te beantwoorden. En de vragenlijsten zijn volledig responsive voor mobiel en tablet, dus nog meer gemak voor de klant en een verhoogde kans op respons.

Meer informatie?
Of wil je meer informatie over het CX-platform CFM-CX Solutions? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier onderaan deze pagina. 


Download ook één van onze e-books
Wil je meer weten over hoe je Customer Experience Management daadwerkelijk in de praktijk kunt brengen? Download dan hier onze whitepaper of één van onze e-books. 

DOWNLOADS

Voordelen van deze CFM oplossing

Gemak voor de klant

  • Stel korte gerichte vragen
  • Verminder irritaties van klanten voor, tijdens of na aankoop
  • Vragenlijsten in huisstijl van het merk vormgegeven

Open antwoorden als kracht

  • Emoties en ervaringen worden tastbaar
  • Zet klachten van klanten om in loyaliteit
  • Gebruik positieve antwoorden op open vragen als klantreferenties voor op je website of review sites

Samen aan de slag

  • Advies over wat meetbaar is of niet
  • Val klanten niet onnodig lastig: advies over slimme vraagstellingen
  • Workshops voor vaststellen van korte vragenlijsten en KPI's

Ook interessant

Waar kunnen wij je mee helpen?