Iedereen is verantwoordelijk voor enthousiaste klanten, van backoffice tot sales.

Taco van der Pompe, CEO CYS

Al je CX informatie overzichtelijk in één overkoepelend platform

Het dagelijks in praktijk brengen van customer experience management vormt voor vele bedrijven een grote uitdaging. Klanten gaan van afdeling naar afdeling in hun customer journey. Het is daardoor vaak lastig om overzicht te houden, de klantgerichtheid van de organisatie dagelijks bij te sturen en de klantloyaliteit te laten groeien. 

De standaard klantfeedback die vergaard wordt, is vaak ook moeilijk terug te koppelen aan die individuele stappen binnen de customer journey. En de verkregen informatie wordt dan veelal handmatig gekoppeld aan interne data. Dat vergt vaak veel tijd van medewerkers. 

monitor-icon-2.jpg

Met de Customer Experience Management software CFM-CX Solutions kun je klantfeedback over elke stap binnen de customer journey van iedere klant ontvangen. Gerichte, dynamische vragenlijsten geven je een helder inzicht en houden rekening met de dynamiek van de customer journey.

Het unieke van het CFM-CX Solutions platform is dat de klantfeedback gekoppeld wordt aan je CRM- en medewerkersdata en op basis van één of meerdere KPI’s zoals NPS, CES of CSAT. Dit stelt je in staat om zelfs tot op individueel medewerkersniveau klantfeedback te monitoren en er direct vervolgacties op te nemen en zo de customer experience van je klanten te meten en te verbeteren.

Daarnaast kun je dagelijkse of periodiek push-rapportages automatisch laten versturen. Deze rapportages kun je helemaal op maat inrichten op basis van eindeloze filters uit de grote hoeveelheden data die CFM voor je genereert.

Met de root-cause analyse van CFM-CX Solutions krijg je maximaal inzicht in de cijfers en maak je optimaal gebruik van de kracht van open vragen, de zogenaamde ‘storytelling’ waarmee je de echte emoties en verhalen achter de cijfers in beeld krijgt. Dit zijn maar een aantal van de vele features die onderdeel uitmaken van het overkoepelende CFM-CX Solutions platform, de meest volledige Customer Experience software in de markt. Daarnaast begeleiden we je stap voor stap met workshops voor het vaststellen van de juiste KPI’s en het opstellen van slimme vragenlijsten. En bijvoorbeeld hoe je de klantfeedback zo kan structureren en koppelen aan je CRM- en medewerkersdata zodat je hier direct vervolgacties aan kunt verbinden. Zo breng je Customer Experience Management pas echt in de praktijk en kun je de klantgerichtheid van je organisatie bijsturen en de klantloyaliteit laten groeien!

Meer informatie?
Of wil je meer informatie over het CX-platform CFM-CX Solutions? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier onderaan deze pagina. 


Download ook één van onze e-books
Wil je meer weten over hoe je Customer Experience Management daadwerkelijk in de praktijk kunt brengen? Download dan hier onze whitepaper of één van onze e-books. 

DOWNLOADS

Voordelen van deze CFM oplossing

Grip op je CX management

  • Koppel je CRM- en medewerkersdata aan klantfeedback en krijg echt de juiste inzichten
  • Direct en dagelijkse opvolgacties op afdelings-, medewerker- of functieniveau
  • Niet afhankelijk van een jaarlijks klantonderzoek
  • Klantfeedback toespitsen op (iedere stap binnen) de customer journey

Realistisch klantfeedback

  • Voeg extra KPI's toe voor nog meer inzicht
  • Juiste interpretatie van klantfeedback
  • Klantfeedback is veel beter meetbaar
  • Meer management informatie beschikbaar
  • Maak gebruik van de kracht van open antwoorden

Samen aan de slag

  • Advies over wat meetbaar is of niet
  • Workshops voor vaststellen van vragenlijsten en KPI’s
  • Val klanten niet onnodig lastig: Advies over slimme vraagstellingen

Ook interessant

Waar kunnen wij je mee helpen?