Klantgerichtheid is een onderdeel van je organisatie-DNA

Désirée Kluiters, Accountmanager CYS Klantfeedback

Informatie snel én op de juiste manier verspreiden

MyDashboard

De gepersonaliseerde dashboards voor iedereen binnen de organisatie zorgen voor overzicht en structuur in de resultaten. Verdiep je op eenvoudige wijze in één specifiek onderdeel van de klantbeleving. Gemakkelijk volg je verschillende KPI's, stel je doelstellingen en benchmarks in voor je afdeling en organisatie. Je rankings worden overzichtelijk en visueel weergegeven.

Een zelf samengesteld dashboard deel je gemakkelijk met je collega's. Wanneer je de dashboards hebt gemaakt worden ze direct toegevoegd aan je mobile MyDashboard APP.

feature-mydashboard.png
feature-mobile-apps.png

Mobile Apps

In de wereld van vandaag is een Mobile APP niet weg te denken. CFM-CX Solutions gaat net wat verder. De APP is volledig gepersonaliseerd en de aanpassingen die je online op je PC maakt in je dashboards worden direct doorgevoerd op je mobiele apparaat.

Op die manier heb je altijd en overal de meest recente gegevens bij de hand. Als kers op de taart kan je doorklikken naar de echte verhalen van echte klanten. Ga verder dan de cijfers en ontdek de emoties van je klanten.

Role Based views

De CEO heeft andere wensen dan de business analist, de floor managers of je individuele medewerkers. CFM-CX Solutions zorgt ervoor dat ieder individu volledig wordt voorzien in de eigen informatiebehoeften. Geheel op maat ingericht naar de wensen binnen je organisatie.

feature-role-based-views.png
feature-role-based-push-rapportages.png

Role Based Push Rapportages

Naast het onderzoek zelf is het snel én met de juiste methode verspreiden van de resultaten binnen je organisatie van groot belang. Wij genereren uitgebreide en heldere rapporten voor je en mailen deze naar de juiste betrokkenen.  Deze rapporten kunnen met verschillende frequenties worden verzonden. De ontvanger krijgt een e-mail met bijlage in Excel of in PDF, al naar gelang jouw wens. Uiteraard met een stuk historie voor een betere duiding van de cijfers.

Triggermails

Deze feature laat je de vinger aan de pols houden. Wanneer een respondent een bepaald antwoord in de vragenlijst geeft, kan het zijn dat je daar meer over wilt weten of actie op wilt ondernemen. Bijvoorbeeld een lage score op een onderdeel of wanneer er nog geen besluit genomen is over een mogelijke aankoop. In dat geval sturen we direct na invullen van de vragenlijst een e-mail naar je organisatie, met de antwoorden van de klant en een call-to-action.

feature-triggermails.png
feature-closed-loop-feedback.png

Closed Loop Feedback

Stel je organisatie in staat om tijdig in het klantproces een ontevredenheid of zelfs een klacht te signaleren en los dit op voor de klant deze feedback ergens anders uit (bijvoorbeeld op Social Media).

Op basis van vooraf te bepalen voorwaarden in de vragenlijst (bijvoorbeeld een lage score of contactvraag vanuit de klant) kan er direct een case aangemaakt worden in het CFM-CX Solutions platform. Een case wordt toegewezen aan een medewerker en de manager kan monitoren of de case tijdig en naar tevredenheid wordt opgelost. 

Nadat een case wordt gesloten kan er (indien gewenst) een vervolgmeting naar  de klant worden gestuurd om opnieuw feedback te vragen. Het zogeheten Closed Loop Feedback principe!

Communicatie

Onderlinge communicatie is een cruciaal aspect in het klantgerichter maken van je organisatie. CYS Klantfeedback heeft handige tools die alle CEM-communicatie bij elkaar houdt. News items, best practices, Tips & Tricks voor analyse en het registreren van acties in onze Improve module.

feature-communicatie.png

Waar kunnen wij je mee helpen?