Je hebt alleen iets aan onderzoek wanneer dat op objectieve manier wordt uitgevoerd. Als externe partner hebben wij een onafhankelijke blik.

Joachim Beckmann, Director CYS

Zorgvuldig en doelgericht feedback verzamelen

Slim uitvragen

Voor onze unieke analyse brengen we het onderzoek terug naar vier krachtige kernvragen. Het invullen kost weinig tijd, wat prettig is voor je klant en voor meer ingevulde vragenlijsten zorgt. Bovendien stellen we de juiste vragen aan de juiste klanten. Onderdelen waar een klant niet mee te maken heeft, ziet hij ook niet terug in de vragenlijst. Dankzij de kracht van de vraagstellingen levert het onderzoek een schat aan informatie op zonder je klanten onnodig tot last te zijn met ellenlange of onduidelijke vragenlijsten.

feature-slim-uitvragen.png
feature-individu-centraal.png

Individu centraal

Bij CFM-CX Solutions staat het individu centraal. Niet aan iedere klant wil je dezelfde vragen stellen. Ook vragen we niet naar zaken die al bekend zijn. We begrijpen de waarde van open antwoorden die je klanten geven, deze krijg je volledig gegroepeerd teruggekoppeld. Door het verhaal achter de cijfers te bekijken kun je op effectieve wijze prioriteiten stellen en laat je zien dat je je klant waardeert.

Integratie met review sites

Twee keer om feedback vragen is te vaak. CFM-CX Solutions benadert jouw klant maar één keer. We verzamelen dan meteen de belangrijkste reviews voor je. Je Google-ranking schiet omhoog in samenwerking met je eigen of onze Google Certified Partner.

feature-integratie-review-sites.png
feature-social-media.png

Social Media

Wil je meer reviews op Facebook of op andere social media? Wij helpen je daarbij. Dat doen we bijvoorbeeld door hen aan te sporen om een Facebook-like te geven of een LinkedIn-update te delen. Jij bepaalt het kanaal, wij doen de rest.

Sterke Vormgeving

Wij realiseren ons dat klantonderzoek een stap uit je Customer Journey is. Wij zorgen dat dit bijdraagt aan de klantloyaliteit en geen afbreuk doet aan de prestaties van jouw bedrijf om je klant enthousiast te maken. Je klant wordt persoonlijk uitgenodigd voor het onderzoek. De vragenlijst ziet er mooi uit, is leuk om in te vullen en makkelijk te bedienen op ieder gewenst (mobiel) apparaat. Ook integreren we jouw logo, kleuren en andere zaken waaraan klanten jouw merk herkennen. Dit zorgt voor een hogere respons en positieve ervaring bij de respondent. Daarnaast bewaken wij jouw online imago. Je klanten worden naar de juiste sociale media verwezen en het onderzoek wordt indien van toepassing gecombineerd met review bedrijven, zodat er voor de klant slechts één moment is waarop feedback gevraagd wordt.

feature-sterke-vormgeving.png
feature-uitvraag-per-sms.png

Uitvraag per SMS

Op de juiste manier bij je klant terechtkomen is cruciaal voor de respons. Heb je geen 100% dekking van e-mailadressen? CFM-CX Solutions kan je klant een sms sturen waarmee deze direct een mobiele vragenlijst kan invullen.

Waar kunnen wij je mee helpen?