Combineer klantfeedback met interne databronnen en verrijk je business.

Taco van der Pompe, CEO CYS

Big data in de praktijk: Praktisch, waardevol en veilig

Verrijken onderzoeksdata

CFM-CX Solutions verrijkt het onderzoek met de CRM-data van je bedrijf. Door bijvoorbeeld rekening te houden met branche, afdeling binnen je bedrijf of omzetgrootte, kun je resultaten terugbrengen naar elke laag in de organisatie waardoor je onderzoek écht waardevol wordt.

feature-verrijken-onderzoeksdata.png
feature-meerdere-bronnen.png

Meerdere bronnen

Data wordt pas echt interessant wanneer er meerdere bronnen worden gecombineerd. Weinig organisaties werken vandaag de dag vanuit één IT omgeving. Denk hierbij aan het combineren van ERP, SAP en Supportsystemen. CFM-CX Solutions is in staat om informatie uit verschillende systemen en bronnen te combineren in één CX oplossing.

 

Customer Journey data

Bij iedere stap uit je Customer Journey worden andere gegevens opgeslagen. Een bezoeker op je website brengt andere data mee dan een klant die een service of support vraag heeft gesteld. CFM-CX Solutions adviseert per touchpoint interessante data zodat de feedback de inzichten geeft waar je op hoopt.

feature-customer-journey-data.png

Waar kunnen wij je mee helpen?