Leer van je klant, analyseer resultaten en ontwikkelingen.

Bjorn van Raaij, Accountmanager CYS Klantfeedback

Duik dieper in de feedback van je klanten

Freeze

Als gebruiker steeds dezelfde handelingen verrichten is onnodige verspilling van je kostbare tijd. CFM-CX Solutions biedt daarom handige functies zoals de FREEZE functie waarmee je filter settings kan opslaan zodat je ze niet steeds weer hoeft te selecteren.

feature-freeze.png
feature-root-cause-analyse.png

Root Cause analyse

Onze root cause-analyse is uniek. We stellen slechts vier korte vragen die er echt toe doen. Dat kost je klant weinig tijd, terwijl wij daar een schat aan informatie uit halen. Wat leidt tot echt enthousiasme bij je klant volgens de klant zelf? Met deze analyse kom je daar achter.

Storytelling

Customer Experience is meer dan cijfers, grafiekjes en matrixen. Waar het echt om gaat is het verhaal achter de cijfers. De verhalen maken de verbinding, de verbinding tussen mensen, in dit geval je klanten en je medewerkers. Een enthousiast verhaal, een teleurstellend verhaal, maar ook een emotioneel verhaal waardoor iedereen begrijpt waarom zijn rol belangrijk is.

Verhalen van klanten zorgen voor de juiste interpretatie van bijvoorbeeld de prioriteiten. Wat bedoelen onze klanten nu eigenlijk met bijvoorbeeld de snelheid van de levering? Bedoelt men zo snel mogelijk? Of bedoelt men waar en wanneer de klant het wil? Dat soort antwoorden biedt de storytelling feature van CFM-CX Solutions.

feature-storytelling.png
feature-prioriteiten-matrices.png

Prioriteiten matrices

Tijd is kostbaar en snel prioriteiten zien belangrijk. CFM-CX Solutions zet geautomatiseerd op alle mogelijke deelvariabelen de KPI scores af tegen het belang. Door de geautomatiseerde Root Cause analyse worden de prioriteiten automatische gecategoriseerd weergegeven.

Zo krijg je voor iedere afdeling, stap in de klantreis, vestiging of zelfs medewerker een helder en overzichtelijk prioriteiten overzicht.

Eindeloos filteren en vergelijken

Filters en vergelijkingen stellen wij in het dashboard voor je in. Op die manier kun je met één druk op de knop altijd dieper de data in. Een absolute must om alle stakeholders deelgenoot te maken van jouw klantgerichte strategie.



feature-eindeloos-filteren-en-vergelijken.png

Waar kunnen wij je mee helpen?